top of page

Průzkum: Čeští podnikatelé jsou týmoví hráči, kteří dávají přednost psům

  • Obrázek autora: hpcg-web
    hpcg-web
  • 19. 10.
  • Minut čtení: 1

Finalisté 13. ročníku ocenění Český Goodwill 2025 nejsou jen úspěšnými lídry svých oborů. Jsou to také osobnosti s vlastním stylem, životními hodnotami a jasnými preferencemi. Organizátor ocenění, česká poradenská skupina HPCG, proto i letos položil finalistům několik odlehčených otázek, aby poodhalil, kdo skutečně stojí za úspěšnými českými značkami.


ree

Týmoví hráči, kteří dávají přednost psům 

56 % finalistů označilo za svého oblíbeného mazlíčka psa, zatímco pouze 15 % si vybralo kočku. Třetina účastníků (30 %) se ale nedokázala rozhodnout – zřejmě proto, že má ráda obojí. Výsledek možná nepřekvapí – podnikatelé bývají praktičtí, loajální a společenští, zkrátka jako jejich čtyřnozí přátelé. 


Modrá jako barva důvěry 

Barvy o nás často řeknou víc, než si myslíme. A u finalistů firmových oscarů je jasným vítězem modrá (58 %) – barva spolehlivosti, profesionality a stability. Červenou preferuje jen 15 % dotázaných. Zbytek se kloní k „žádné nebo oběma“ (26 %), což může naznačovat otevřenost a flexibilitu – vlastnosti, které v podnikání rozhodně bodují. 


Mají čeští podnikatelé raději modrou nebo červenou, preferují víno nebo pivo, jsou spíše ranními ptáčaty nežli nočními sovami? Odpovědi na tyto a další otázky se dočtete v Magazínu KPCG.

Komentáře


bottom of page